Amande.cz - obchodní podmínky

- zboží odesíláme v den objednání (mimo státních svátků a víkendů) od 8:00 - 16:00.
- objednané zboží posíláme na Vámi uvedenou adresu, vystavíme Vám daňový doklad na zakoupené zboží.
- Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH

Značky, u kterých je uveden symbol máme běžně skladem a expedujeme do jednoho pracovního dne. Tedy od objednání do doručení neuběhnou více než 2 pracovní dny. Symbol [24h] je uveden i u jednotlivého zboží. Zjistíte tak aktuální stav skladových zásob jednotlivé položky.

Objednané zboží zašleme na Vaši adresu do 5 pracovních dní ve výjimečných případech může být i dodací lhůta delší, o této skutečnosti budete včas informováni). Zboží, které máme skladem odesíláme v nejbližším technicky možném termínu. 70% objednávek obdržíte do 2 pracovních dnů.

Jak mohu platit?

Podporujeme běžné metody placení.

Dobírka - nejpoužívanější způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli nebo na poště.

Poštovné:

Dobírka:
Česká pošta – 89 Kč

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Osobní data, která uvedete při objednání nebudou poskytnuta jiným subjektům.

Reklamační řád

Povinnosti kupujícího:

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

  • Na e-mailovou adresu provozovatele info@finexa.cz
  • Poštou na adresu provozovatele
  • telefonicky
  • Osobním doručením

Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce.

Povinnosti prodávajícího

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi emailem nebo poštou do 3 dnů od přijetí reklamace

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Při uplatnění reklamace je nutno předložit:

  • reklamované zboží v originálním obalu bez porušené pečetě
  • stručný popis závady
  • náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce.

Reklamace uplatněná v záruční době

1. Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

2. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  • poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
  • porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou,
  • neodborným zacházením
  • zboží bylo poškozeno živly,
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží: FINEXA , s.r.o, Heřmánková 9, 620 00 Brno

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace