Amande.cz - obchodní podmínky
- zboží odesíláme v den objednání (mimo státních svátků a víkendů) od 8:00 - 16:00.
- objednané zboží posíláme na Vámi uvedenou adresu, vystavíme Vám daňový doklad na zakoupené zboží.
- Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH
Značky, u kterých je uveden symbol máme běžně
skladem a expedujeme do jednoho pracovního dne. Tedy od objednání do
doručení neuběhnou více než 2 pracovní dny. Symbol [24h] je uveden i
u jednotlivého zboží. Zjistíte tak aktuální stav skladových zásob
jednotlivé položky.
Objednané zboží zašleme na Vaši adresu do 5 pracovních dní ve výjimečných případech může být i dodací lhůta delší, o této skutečnosti budete včas informováni). Zboží, které máme skladem odesíláme v nejbližším technicky možném termínu. 70% objednávek obdržíte do 2 pracovních dnů.
Jak mohu platit?
Podporujeme běžné metody placení.
Dobírka - nejpoužívanější způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli nebo na poště.
Poštovné:
Dobírka:
Česká pošta – 89 Kč
OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Osobní data, která uvedete při objednání nebudou poskytnuta jiným subjektům.
Reklamační řád
Povinnosti kupujícího:
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
- Na e-mailovou adresu provozovatele info@finexa.cz
- Poštou na adresu provozovatele
- telefonicky
- Osobním doručením
Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce.
Povinnosti prodávajícího
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi emailem nebo poštou do 3 dnů od přijetí reklamace
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Při uplatnění reklamace je nutno předložit:
- reklamované zboží v originálním obalu bez porušené pečetě
- stručný popis závady
- náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce.
Reklamace uplatněná v záruční době
1. Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
2. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
- porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou,
- neodborným zacházením
- zboží bylo poškozeno živly,
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží: FINEXA , s.r.o, Heřmánková 9, 620 00 Brno